Tuesday, September 21, 2010

kosmetik,produk terbaru hari ini



 teknologi nano dari Korea dan dijamin halal kebersihannya (telah diiktiraf oleh Jakim), SimplySiti hadir menerusi rangkaian alat solek bermula dari gincu bibir, bedak asas, pembayang mata dan juga variasi penjagaan wajah seperti Krim Simply 5 untuk sentiasa tampak anggun dan cantik sepanjang hari bersama motto penjenamaannya, Rahsiaku kini milikmu...





Seperti kebanyakan wanita, Samina Akhter senang berada dalam gaya dan menjaga dengan trend riasan terkiniAkhter, yang berpusat di Birmingham, Inggeris, memuat masalah ke tangannya sendiri. Setelah lebih dari dua tahun ujian, pada bulan Jun dia melancarkan Samina Murni Mineral Makeup, sederetan kosmetik halal yang meliputi lipstik, eyeliner, blush, yayasan mineral dan banyak lagi. warna yang di gunakan juga lebih semulajadi.




Cocoa Collagen Shake adalah produk minuman berkhasiat yang terbaru daripada Sendayu Tinggi. Ia merupakan gabungan dari perisa koko & ekstrak kolagen untuk memberikan kesan keremajaan atau awet muda dan menaikkan seri wajah selain menganjalkan kulit serta pelbagai lagi kebaikan.
Dengan 3 kotak pengambilan anda akan merasai perbezaan. Kini, dengan campuran perasa koko, ia bukan saja enak untuk diminum tetapi memberikan tenaga dan kecergasan pada tubuh badan bagi menjalani aktiviti harian. Minuman shake ini juga sedap diminum tanpa menimbulkan rasa muak.
Goncang Cocoa Collagen Shake bersama air sejuk atau panas dan sedia diminum. Sendayu Tinggi juga menawarkan sebotol Shaker percuma dengan warna yang menarik untuk dimiliki



Kulit kekal lebih putih dan cerah.
Set pencerahan wajah yang bertindak mencerah secara berperingkat, mengurangkan pigmentasi dan menganjalkan kulit dalam masa 2 minggu. Set ini mampu membersihkan, menyegarkan, mencerahkan wajah supaya lebih cantik berseri dan sihat. Selain itu ia juga boleh mengatasi masalah jeragat, ton warna kulit yang tidak sekata dan parut jerawat. Bagi pengguna yang pernah menggunakan produk pengelupasan dan sudah lama berhenti boleh mengambil Set Whitening. Set Whitening ini sesuai untuk kulit biasa, berminyak, sensitif dan matang.



 
Jus Diet Mate 5 merupakan satu revolusi baru di dalam produk diet di mana formula yang ditemui begitu effektif di dalam mengatasi masalah kegemukan. Jus Diet Mate 5 formula hebat! Mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak, mengurangkan pengambilan gula, meningkatkan kadar metabolisma dan menukarkan kabohidrat kepada tenaga Hydroxycitric Asid (HCA) yang terdapat daripada buahan Garcinia Cambogia sangat berkesan untuk menghalang pembetukkan lemak disamping bertindak mengaktifkan badan untuk menukar karbohidrat kepada tenaga dan bukannya lemak. Ianya juga begitu berkesan untuk bertindak mengawal selera makan.




 Sebagai salah satu brand lokal produk kecantikan, Sariayu terbilang konsisten dalam menggunakan alam untuk menjadi inspirasi koleksinya. Seperti halnya tahun 2009 lalu, Sariayu mengangkat keindahan alam Jawa Timur, dengan tema “Merak Kasmaran”, maka tahun 2010 ini, Sariayu kembali hadir dengan tema barunya “Rimba Sumatra”. Benar adanya bahwa kali ini “The Land of Gold” lah yang mengilhami koleksi make up terbaru produksi Sariayu Martha Tilaar. Koleksi terbaru Sariayu kali ini juga dilengkapi oleh Mineral Beauty Kit yang terdiri dari 1 warna two-way cake face powder, 2 warna blush-on, 6 warna eyeshadow, dan 4 warna lipstick dari koleksi Sariayu tren warna 2010. Selain itu, ada pula mineral lip eye kit yang terdiri dari 5 warna lipstick dan 5 warna eyeshadow yang dikemas dalam satu wadah yang cantik dan ringkas dengan harga yang sangat terjangkau...




Produk MAC tidak perlu diperkenalkan lagi di Malaysia, kerana ianya semakin popular
di kalangan pengemar Makeup.Rangkaian produk MAC mempamerkan warna-warna
yang menarik mengikut peredaran semasa.
Kedai Terbang menawarkan harga yang berpatutan dan kualiti makeup yang anda inginkan .
Dengan mengenakan produk MAC anda akan tampil lebih menarik lagi dan glamour !...



jenis tudung yang di tunjukkan di atas adalah yang terbaru..kini wanita lebih suke menggayakan tudung yang mempunyai batu-batu ,permata atau berlian bagi yang inginkan keanggunan menawan..tudung2 bartatahkan berlian atau batu2 ini amat sesuai di gayakan ke majlis2 formal atau untuk ke majlis makan malam,renion,dan sebagainya..siape kate wanita bertudung itu kurang menarik..??hehe..ubahlah tanggapan itu..wanita lebih sopan dan ayu memakai tudung..biarlah cantik tapi menutup aurat..

2 comments:

  1. ini adalah produk terbaru yang terdapat di pasaran hari ini..jagalah keterampilan anda selalu..

    ReplyDelete
  2. ye dari beli barang import lg bagus kt abiskan duit kt barangan tempatan...ting tong ting tong (lagu doraemon)

    ReplyDelete