Tuesday, September 21, 2010

boikot barangan israel..













Bumi Palestin diserang kembali oleh rejim zionis, tunjukkan bantahan anda terhadap kekejaman yahudi dengan memboikot barangan Isreal serta sekutu hebatnya Amerika…Berikut senarai produk yang berkenaan. Boikot sehingga mereka muflis…jangan hangat2 ta*i ayam je.







Sehingga semalam jumlah yang maut ialah seramai 360 orang dan hampir 1700 orang cedera akibat kebiadapan Israel. Pada hari Sabtu lalu Israel melanggar ketetapan yang telah dibuat Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu, dan dengan sengaja membunuh lebih 200 penduduk awam di Palestin.
3 jenis makanan segera ini dah jadi kegilaan umat Islam...sanggupkah anda boikot makanan kesukaan anda ini..demi umat Islam lain yang dibunuh dan diganyang oleh pengeluar produk ini..??
setiap sen yg anda gunakan utk membeli produk yahudi laknatullah ini...anda dikira penyumbang kepada kemusnahan umat Islam di Palestin...na'uzubillah...!!



Kepala salah seorang kanak-kanak Palestin yang di jumpai dibawah runtuhan bangunan akibat di bedil oleh rejim laknat tentera Israel.Jangan terperanjat kerana produk-produk yang disenaraikan merupakan barangan-barangan pujaan dan kesayangan anda semua. Dari tuala wanita kepada lampin bayi, kepada makanan kegemaran, kepada minuman pujaan, kepada pakaian berjenama sehinggalah kepada wangian yang sering disebut-sebut dan menjadi barangan wajib hadiah dan perkahwinan.

Sedarkah kita, hasil pembelian barangan-barangan yang kita makan, guna dan sanjung itulah yang menjadi peluru-peluru meriam, senjata-senjata berat serta teknologi canggih ketenteraan Israel yang meranapkan Genting Gaza dan rakyat Palestin pada masa ini.




Jeruk Jaffa, adalah satu produk dari Israel yang diboikot..





London - Muslim Inggris menyerukan boikot atas kurma produk Israel selama bulan Ramadhan, sebagai protes pendudukan tanah Palestina oleh negara Yahudi itu.Menurut kelompok tersebut, kurma menjadi fokus boikot mereka, sebab makanan itu merupakan simbol penting bagi kaum Muslim ketika Ramadhan tiba.
anak coca cola

8 comments:

  1. salam semua..marilah kite boikot beramai ramai..

    ReplyDelete
  2. Uhuuukk...sangat kesedihan melihat gmbar-gambar itu.InsyaAllah~

    Entry Baru:
    -Andai aku tahu.....
    -Ulama Politik ?

    ReplyDelete
  3. sedis nengok gambar tu

    p/s: KFC Malaysia, Jcorp (Johor Corporation punya, dia dah beli).

    ReplyDelete
  4. oleh yang demikian..haruslah kite menjaga setiap pembelian ..sama ada makanan atau apa juga produk

    ReplyDelete
  5. alamak nescafe tu yg susah tu..addicted suda..waaaa

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum..btol ka coca-cola juaga menjadi sala satu pembekal utama rancangan jahat zionist d bumi islam...ermm klaw ya kanapa melodi raya baru2 nie s taja oleh coca-cola...c wahid tue x tau ke??

    ReplyDelete
  7. mcm na maw boikot law suma ada merata rata..
    mustahil la maw kasi brenti tuh suma.

    ReplyDelete
  8. d mna ada kemauhan d situ ada jalan...klaw da x dapat nk halang sekurang-kurangnya kita dapat kurang kan....btol x....

    ReplyDelete